Seite 2 von 2 ErsteErste 12
Zeige Ergebnis 17 bis 21 von 21

Thema: [news] Silent Hill 4 _exclusiv_ für PS2!

Meisterspieler
    Im Spiele-Forum seit
    Jun 03
    Oooch - das ist aber schade, Holy ... *grml* hätt die News gerne gelesen - bin ja immer auf der "Jagd" nach neuen Infos für uns hier

~°Guardian Angel~° Benutzerbild von Holy
    Im Spiele-Forum seit
    Jul 03
    ja hab mir die news eben auch erst angesehn, wundert mich das das noch keiner von euch wusste

@xray du bist auch immer online was? *g*
    Ein Mensch ist nicht so,
    wie er während deiner letzten Unterhaltung mit ihm war,
    er ist der, der er immer war, seit ihr euch begegnet seid...

~Smallville~

Waiting for you....4ever...

Meisterspieler
    Im Spiele-Forum seit
    Jun 03
    Hab davon jetzt auch was gelesen, allerdings in einem englishsprachigen Forum und ohne eine Quellangabe (oder ich hab die überlesen *g*)

Joa Holy Ich gehör hier quasi schon zum Inventar *lach* Außerdem muß ja mal einer immer ein Auge darauf werfen was hier so von euch "verzapft" wird *ggg*

Meisterspieler
    Im Spiele-Forum seit
    Jun 03

Spekulationen zum Titel "The Room"

Noch eine interessante News die ich gefunden habe:

This isn't exactly breaking news but I didn't see any posts about it yet. Wankers.

(Originating from computerandvideogames.com)
    Evidently feeling gamers struggle when they have to count past three, it appears Konami is to drop the number from the title of its next Silent Hill game, with Konami US having copyrighted the name: "Silent Hill: The Room".
    We brought you news back in January that preliminary work was already underway on a new instalment of the masterful horror series. But what's in a name? Precisely what horrors lurk in 'The Room' is not something we're comfortable contemplating, but it's a safe bet to assume it will be particularly foul and terrifying.

We contacted Konami Europe for clarification, but a spokesperson refused to comment on the matter. Keep it here for everything on Silent Hill: The Room, as it breaks.

Johnny Minkle

Although vague, "The Room" is a rather cryptic title and fitting for the next installment of what we all know is the scarriest gaming series ever. Rumors report that the protagonist is apparently male, and may have a relation to either the Masons or the Sunderlands. But again, all heresay.

What exactly does "the room" refer to? Could it be the room in the Alchemilla sub-basement where Alessa was kept for years? Perhaps it's Room 312 of the Lakeview Hotel where James and Mary stayed. For all we know, it could refer to a room in an entirely new story altogether, with never-before-seen characters.

It's been known for some time that SH4 has been in development. We also know that the voice actor that portrayed both Angela and Claudia has signed another contract with the developers. The website mentioned above lists SH4 as scheduled for release on December 31, 2004 -- over a year from now, but probably worth the wait.

-RM out
    Quelle: http://www.umbrella-inc.com/

Mit interessanten Spekulationen worum es sich bei dem Raum handelln könnte

Wie gesagt, bislang habe ich immer nur von einem Charakter gelesen und in dem besagten Board war es nur eine reine spakulation wegen der zwei Charaktere... warten wir's ab...

Elite-Spieler Benutzerbild von Yunchen
    Im Spiele-Forum seit
    Aug 03
    Ja auf das bin ich auch schon gespannt! küsschen!sabi
    Yunchen

Mitglied der FF-Guardian

Einen schönen gruß an:xray,Holy,Ethan,Zo(v)Bie,Sir Braska,Darla,Rienchen,Herr der Zeit,Kabuki´s Blood,Pyramidenkopf,Juna,Eileen Galvin,Silent_link,Cheryll Mason,Trailer_park und alle die mir noch weiterhin weiter helfen können!

Guckt mal auf die Grußliste

Seite 2 von 2 ErsteErste 12