Seite 2 von 2 ErsteErste 12
Zeige Ergebnis 17 bis 29 von 29

Thema: zBot Download !!!

  1. #17
    Profi-Spieler Benutzerbild von ANDI.D
    Im Spiele-Forum seit
    Nov 03
    Ort
    Schweiz (ZH)
    Beiträge
    142

    Zbot

    Sorry ich bin ein noob in solchen sachen aber was ist ein zbot und geht der auch für 1.5


    danke für ne antwort



    A.D

  2. #18
    Meisterspieler Benutzerbild von Link99
    Im Spiele-Forum seit
    May 03
    Ort
    Wien
    Beiträge
    1.425
    zBot is der neue bot von valve für 1.6 kA ob der auch bei 1.5 geht hab ich ned ausprobiert weil ich kein 1.5 mehr hab
    Mein Rechner:
    Pentium 4
    2,81 Ghz
    2x256 MB DDR-RAM
    Sapphire ATI Radeon 9800 Pro
    120 Gbyte Festplatte
    Realtek AC 97 Sound

  3. #19
    Profi-Spieler Benutzerbild von ANDI.D
    Im Spiele-Forum seit
    Nov 03
    Ort
    Schweiz (ZH)
    Beiträge
    142
    AHA aber wie kann ich mit den bots spielen also ich muss ja nicht online sein



    big THX

    A.D

  4. #20
    Meisterspieler Benutzerbild von Link99
    Im Spiele-Forum seit
    May 03
    Ort
    Wien
    Beiträge
    1.425
    ja in dem du einen server aufmachst, spielst du einfach offline mit bots
    Mein Rechner:
    Pentium 4
    2,81 Ghz
    2x256 MB DDR-RAM
    Sapphire ATI Radeon 9800 Pro
    120 Gbyte Festplatte
    Realtek AC 97 Sound

  5. #21
    Mitspieler
    Im Spiele-Forum seit
    Mar 04
    Beiträge
    1

    Talking Zbots auch auf 1.5 ???

    Hi,

    Wollt mal fragen ob die zbots auch auf 1.5 funz ???

  6. #22
    Profi-Spieler
    Im Spiele-Forum seit
    Feb 04
    Beiträge
    128
    nein
    ist nur für 1.6

    habe ich mal ausprobiert
    ich grüße mal alle, die mich kennen =)

  7. #23
    Profi-Spieler Benutzerbild von Viptera
    Im Spiele-Forum seit
    Sep 03
    Ort
    Groß-gerau
    Beiträge
    216
    also ich hab den zbot gedownloadet und hab des auch ins verzeischnis cstrike reinkopiert aber wie tue ich die im spiel einschalten ?
    Das Leben ist voller Überraschungen
    wie der Fruchtige Geschmack von Qoo! Trink einfach Qoo!

    GEIZ IST GEIL!!!

    verrückt?

    icq: 254425374

  8. #24
    Meisterspieler Benutzerbild von squiddi
    Im Spiele-Forum seit
    Dec 03
    Ort
    SCHWEIZ (SG)
    Beiträge
    507
    mit der taste h hast du ein menu für den bot
    (aber nur, wenn du die taste irgendwie sonnst belegt hast !!)


    EDIT:

    sonnst
    bind "+commandmenu"
    Praxis: Jeder kann´s, aber keiner weiß wie´s geht...
    Theorie: Jeder weiß wie´s geht, aber keiner kann´s ...
    Microsoft vereint Praxis und Theorie: Nix geht und keiner weiß warum

  9. #25
    Mitspieler
    Im Spiele-Forum seit
    Mar 04
    Beiträge
    4
    Naja, n bisschen dämlich is er schon... Aber gut, dass er keine WayPoints braucht!

    JoeJoe

    PS: Also ich hab net wirklich darauf gewartet, dass man sich den bei DIR runterladen kann! Gabs doch sachon überall (counterstrike.net etc.)
    Mein System:
    Athlon Xp 2600+
    Geforce FX 5200
    512 MB DDR-Infineon-Arbeitsspeicher
    Asus Mainboard
    52x Brenner
    DVD-Laufwerk
    ...

  10. #26
    Meisterspieler Benutzerbild von Link99
    Im Spiele-Forum seit
    May 03
    Ort
    Wien
    Beiträge
    1.425
    o_0 dann gib mal den direkten link von counter-strike.net ich find dort nix und glaub auch kaum dass es ihn dort gibt
    Mein Rechner:
    Pentium 4
    2,81 Ghz
    2x256 MB DDR-RAM
    Sapphire ATI Radeon 9800 Pro
    120 Gbyte Festplatte
    Realtek AC 97 Sound

  11. #27
    Mitspieler
    Im Spiele-Forum seit
    Oct 05
    Ort
    Peine/Essingh.
    Beiträge
    1

    Ich habe keine ahnung wo ich den zBot her bekommen soll

    hallo Link99 kannst du mir einen anderen link geben einen Direkten link bitte für den zBot

  12. #28
    ~Ghòst ôf Pérdîtîon~ Benutzerbild von Sir_Smokealot
    Im Spiele-Forum seit
    Jun 05
    Beiträge
    545
    deine links funzen nich (mehr)
    wenn ich den ersten anklick komm ich auf alpennic.de oda sowas und bei dem zweiten wird die seite net gefunden hast. könntest du bitte einen direkten link zum zbot geben hab den nämlich schon zig ma gesucht und nie gefunden
    wär echt nett
    15.11.2008
    Slipknot live @Berlin

  13. #29
    Herr der Drachen Benutzerbild von Sami89
    Im Spiele-Forum seit
    Aug 03
    Beiträge
    1.042
    Also Kinners..
    Bots gibts normalerweise hier:
    http://www.bots-united.org/ (CS only)

    zBot (nach einer ganzen Minute google) hier:
    ftp://ftp.cablenet.com.pe/games1/steam/offline/V6/cs16-bots.zip

    Befehle fürn zBot hier:


    Für alle die denken der zBot ist blöd
    -->
    Konsole öffnen
    --> bot_difficulty 3

    +

    bot_precise

    Have Fun.
    Nur bei Granaten reagiert er etwas.. komisch
    ZBOT CONTROL

    bot_add
    bot_add_t
    bot_add_ct

    Causes a bot to be added to the game. "bot_add" will add a bot to the team specified by the "bot_join_team" cvar. "bot_add_t" and "bot_add_ct" forces the bot onto the respective teams.

    bot_kill <name, "all">
    This command takes either the name of a bot, or the keyword "all" - causing all bots in the game to be killed.

    bot_kick <name, "all">
    This command takes either the name of a bot, or the keyword "all" - causing all bots in the game to be kicked.

    bot_knives_only
    bot_pistols_only
    bot_snipers_only
    bot_all_weapons

    These commands are shortcuts that set the bot_allow_* cvars accordingly.


    BOT CONTROL
    bot_difficulty [0-3]
    This cvar determines the difficulty of all newly created bots (existing bots will retain the difficulty setting they were created with). Zero = easy, 1 = normal, 2 = hard, 3 = expert. Difficulty values higher than 3 are reset to 3.

    bot_quota <minimum number of bots>
    Setting this cvar to a nonzero value will cause the given number of bots to be maintained in the game. If a bot is kicked, a new bot will be added to maintain the quota. To disable the quota, set it to zero.

    bot_prefix <string>
    The given <string> will be prefixed to all subsequently added bot names. This is useful for "clan-tagging" bots.

    bot_join_team [ct, t, any]
    Determines which team the bots will join.

    bot_join_after_player [0,1]
    If nonzero, the bots will wait to join the game until at least one human player has joined.

    bot_allow_pistols
    bot_allow_shotguns
    bot_allow_sub_machine_guns
    bot_allow_rifles
    bot_allow_machine_guns
    bot_allow_grenades
    bot_allow_snipers
    bot_allow_shield
    All of the "bot_allow" cvars can be either 0 or 1. If zero, the bots will not buy or use the given category of weapon.

    bot_allow_rogues [0,1]
    If nonzero, allows bots to occasionally "go rogue". Rogue bots just "run and gun", and will respond to all radio commands with "Negative".



    NAVIGATION MESH EDITING
    Each of the following bot_nav_ commands operate on the navigation mesh, allowing hand-tuning of the automatically learned data. It is recommended that these commands be bound to keys for ease of use while editing.
    CAUTION: There is no "undo" operation. Save your navigation mesh often.

    bot_nav_mark
    Marks the currently selected nav area for later operations.

    bot_nav_delete
    Deletes the currently selected nav area.

    bot_nav_split
    Splits the currently selected nav area into two new nav areas, along the white split line.

    bot_nav_merge
    Merges the currently selected nav area and a previously marked nav area into a new, single nav area. The merge will only occur if the two areas are the same size along the merge line.

    bot_nav_connect
    Creates a ONE WAY link from the currently marked area to the currently selected area, telling the bots they can walk FROM the marked area TO the selected area. For most areas, you will want to connect the areas in both directions. However, for some "jump down" areas, the bots can move one way, but cannot get back the other.

    bot_nav_disconnect
    Disconnects ALL connections from the currently marked area to the currently selected area.

    bot_nav_begin_area
    bot_nav_end_area
    These two commands allow the creation of new nav areas. "bot_nav_begin_area" marks one corner of the area. "bot_nav_end_area" marks the opposite corner of the area and creates it. To cancel the operation, issue a "bot_nav_begin_area" command again.

    bot_nav_splice
    Creates a new nav area between the currently marked area and the currently selected area, and bidirectionally connects the new area. This command is especially useful for creating sloped nav areas.

    bot_nav_crouch
    Flags the currently selected area as "crouch", requiring bots to crouch (duck) to move through it.

    bot_nav_jump
    Flags the currently selected area as "jump". This is a hint to the bots that they should jump to traverse this area.

    NAVIGATION MESH PROCESSING
    bot_nav_analyze
    Analyze the navigation mesh to determine Approach Points and Encounter Spots. This may take several minutes based on the size and complexity of the map.
    NOTE: This command requires one bot to be in the game. The recommended procedure is to save the mesh, add a bot, and quickly enter bot_analyze.

    bot_nav_save
    Saves the current navigation mesh to disk. The navigation mesh ("nav" file) is automatically named to correspond to the current map file. For instance, if the map is de_dust.bsp, the nav file will be de_dust.nav.

    bot_nav_load
    Clears the current navigation mesh, and loads it from disk.


    NAV MESH EDITING
    bot_nav_edit [0,1]
    Setting this cvar to 1 allows hand-tuning of the bot's navigation mesh. Once edit mode has been activated, the bot_nav_* commands can be used.

    bot_nav_zdraw <height value>
    This value determines how high above the ground to draw the "nav mesh" when in nav edit mode. If the terrain is very irregular or highly sloped, it can be useful to increase this value to 10 or 15. The default value is 4.

    bot_quicksave [0,1]
    If nonzero, the analysis phase of map learning will be skipped. This is useful when iteratively hand-tuning nav files. Note that withough this analysis, the bots will not look around the world properly.


    DEBUGGING
    bot_walk [0,1]
    Force all bots to walk (disallow running).

    bot_stop [0,1]
    If nonzero, all bots will stop moving and responding.

    bot_show_nav [0,1]
    If nonzero, the nav mesh near each bot is drawn.

    bot_show_danger [0,1]
    If nonzero, the "danger" in each nav area is draw as a vertical line. Blue lines represent danger for CTs, and red lines are danger for Ts.

    bot_traceview <value>
    Used for internal debugging of bot navigation.

    bot_debug <value>
    Used for internal debugging of bot behavior.


    MISC
    bot_about
    Displays the bot version number, and information about the bot's author.

    bot_goto_mark
    Causes one bot in the map to move to the center of the currently marked area. This is useful for testing the walkability of specific portions of the navigation mesh.
    Geändert von BlackHorizon (30.10.05 um 00:55 Uhr)
    Die Menschheit sollte dem Krieg ein Ende setzen,
    sonst setzt der Krieg der Menscheit ein Ende!

    Es ist nicht deine Schuld, das die Welt ist wie sie ist.
    Es ist nur deine Schuld, wenn sie so bleibt.

    Auch wenn alle Im gleichen Boot sitzen, sitzen sie nicht auf den gleichen Plätzen
    Wer kämpft kann verlieren, wer nicht kämpft hat schon verloren.
    Hoffnung kann einem nie genommen werden also hofft !!!!

Seite 2 von 2 ErsteErste 12

Ähnliche Themen

  1. Zbot????
    Von unbesiegbare Gurke im Forum Bots
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 27.8.05, 14:14
  2. cs 1.6 zbot nur 3 st?
    Von Sun-Riser im Forum Bots
    Antworten: 5
    Letzter Beitrag: 21.2.05, 18:10
  3. ZBOT Reaktion
    Von -=CRa\/e.N=- im Forum Counterstrike
    Antworten: 2
    Letzter Beitrag: 24.9.04, 23:59

Lesezeichen

Forumregeln

  • Es ist dir nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
  • Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
  • Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen.
  • Es ist dir nicht erlaubt, deine Beiträge zu bearbeiten.
  •